Jag stal en lista


Roligaste karusellen?
Bergodalbana!
Bil du vill ha?  En röd
Om 5 år?  Volvokombi, hund, 4 barn och HUS!!!
Kan du byta däck på bilen?  Försökte en gång....
Tror du på reinkarnation?  Njae...
När grät du senast? På fyllan
Vad saknar du i ditt liv?  HUS, tre barn och hund :-)
4 platser där du varit på semester? Bulgarien, Cypern,  Linköping, Uppsala!
Spaghetti eller makaroner? Bulgur
Favoritsport? Drifting
Vad är det roligaste jobbet du haft? Mitt nuvarande
Senaste pojkvän/flickvän?  Mr S
Vad frågade någon dig senast?  Tycker du det är nödvändigt?
Vem är enligt dig vackrast på jorden? - Mitt barn
Har du bra självförtroende?  Nej, men bra självsjänsla.
Vad vill du döpa dina barn till? Det vill jag inte säga
Vad är du rädd för?    Inget
Vilka olika djur har du ridit på?  Häst
Vad finns alltid i ditt kylskåp? Frukost!
Vad finns alltid i din frys?  Broccoli
Vilka av Sveriges 7 underverk har du besökt? Har badat i Göta Kanal
5 kändisar du träffat / pratat med? Kommer inte på någon...

Något du måste sluta med? Prata för mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0