Augustiglass


Min älskade syster bjöd mig och 2 kusiner på lunch i gräset i går. Va go hon är!

Efter middan for vi till Bergsbyn och köpte glass, jag köpte en liten, den rosa, Sven tog en stor, på bilden har han hunnit bita av toppen. Daniel, Maja, och Gideon fick springa runt o busa en stund tills det var dags att åka hem o natta. Vi tog volvon och körde till Kurjoviken för att titta på båtar. Åh! Jag vill ha båt! De var så fina!

Maskindelarna kom i tid och arbetet är klart för denna vecka. Japp, nu är det helg och fest på lördag med arbetskamraterna.

Idag har jag kört ett intervallpass på pappas cykel, det känns härligt! Nu grötfrukost med banan, kanel och kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0