Snö och sorg

Oj, så vackert med all snö som har kommit idag!
Vi får verkligen en vit jul i år!

Idag fick jag veta att det är fler på jobbet som bloggar!
Jag förstod att jag skulle gråta men jag var bara tvungen att läsa. Det är bara en vecka sedan det hände och när hon kommer tillbaka på jobbet så vet vi hur vi ska vara och vad vi ska säga tack vare att hon berättar det för oss (alla som läser) i sin blogg.

Idag har vi packat 259 jultallrikslådor. 150 är ett vanligt antal till vardags, men nu är det ju jul och man äter så man snart spricker.

Nu är det dags för nästa blogg, där det kan komma tårar. S.E:s 
Först ska det tändas två ljus i vintermörktet. Inatt var längsta natten och snart blir det ljusare igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0