Snörazerkrasch med Svea

Daniel ligger i soffan och myser med sina julklappar som han fått av Syskonen och Farmor. Lite ledsen är han efter kraschen som Svea och han gjorde ute för en stund sedan. Första åket tillsamans på bobben gick bra och det var bara roligt när de ramlade av i sluten på banan, men andra åket slutade med blod.
Daniel skadade läppen och det kom en droppe blod på utsidan. Hur mycket blod det kom innuti munnen det vet jag inte.
Jag och D var ute för att skotta upp snö runt huset, S tände altanbelysningen och det blev så mysigt. Jag tittade på huset och det kändes som om jag aldrig vill flytta härifrån!

Farmor R och Farbror M har varit här och ätit lite julmat och resterna av "Bästa Banankakan". När de for fick de med sig var sitt paket som de ska spara till julafton.


Nu är jag less på julmat, må-ti ska det packas jultalltikar på jobbet, suck! För mig blev det kycklingwook med taisås till middag!

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Jo, wokat här med... :-)

2009-12-21 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0