Tacksamhet och Taikyckling

Förkyld med lite ont i skallen ligger jag i soffan och tårarna rinner igen efter en titt i K.B.bloggen, Snyft!
Jag ska verkligen vara tacksam för mina guldkorn och jag är det!
Enligt Mia Törnblom ska man skriva ner minst tre saker man är tacksam för varje dag.

1. Jag behövde inte gå till jobbet! Erika började samma tid och plockade upp mig så jag fick åka hennes fina Jaris och slapp gå i den djupa snön och bli ännu snorigare. 
2. Vi han med lite mer än väntat på jobbet. Skönt!
3. Min goa sambo och lille Daniel på (bobben)tog en promenad och kom och mötte mig när jag var på väg hem.
4. De hade påbörjat middagen, kyckling som stod i ugnen och myste tills vi kom hem.
5. Kramen som jag fick av lille D när vi möttes!

Var tacksam!

Det blir nog Leos lekland på Nyårsdagen! Är det någon som också ska dit?

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Jag hade nästan tänkt bara vara hemma med barnen. Åsså är det ju GI som gäller nu! Men... vad tänkte ni bjuda på?

2009-12-30 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0