Tahimiddag och taggar

Efter frukost igår for vi till Falkträsket med Jossan och Maja. Stannade och åt lunch som vi hade med oss. Rostbiff med potatissallad och quinoa. Jossans sallad var supergod! Den var med kyckling, paprika, avokado och oliver. Den ska jag göra snart. Perfect att ha med sej på Picnic!

Igår var vi bort bjudna på Taimiddag. Eftersom det inte är långt så stoppade vi D i cykelvagnen och trampade iväg just före fem. En liten igelkott tittade förbi och D ville klappa men Igge var snabb och han undan(som tur va) Vi fick efterrätt också, så klart. Nattys Stickyrice med glass och nötter.
   
Nu kämpar lillkillen med ögonlocken. Farmor, kusin och farbror har varit här och ätit Matjesilltårta, quinoasallad och Äppelpaj med vaniljkräm.




 

Nu är vi mätta och trötta...ska vila med datorn en stund innan det bär iväg igen, till Kusin Karin. Jag skulle tro att det blir en simtur idag trots vädret.

Kom o fika så bakar jag nått, de är ju bara att ringa. Du har väl mitt nr?

Kommentarer
Postat av: jossan

o jag har ditt nummer!!!

2009-07-12 @ 22:18:50
Postat av: Anonym

Oj, vilka läckerheter ni äter! Snart ses vi! Åker nog norrut på tisdag. Stor kraam!!

2009-07-12 @ 22:52:57
Postat av: Marie-Louise

Hejsan! :) Vad mycke lyxigheter ni äter hemma hos er :) Din blogg är ju jättebra Emma :D Haha tyvärr är man ju själv inte så duktig att skriva i sin (A) Du öh... Har JOssan nån blogg? Kan jag få adressen i sånna fall? Tack på förhand! :)

2009-07-14 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0