Onsdag

Idag smet jag från jobbe en timma tidigare för att hinna se "Dagis Circus Show" sen var det picnic i gräset med alla barnen. D var en hoppande groda. Alla barnen var sååå duktiga!
När vi kom hem fick D ta ett bad för han var grönmålad i hela ansiktet och det färgade av sig när han ville kramas.
Vi grillade grillöga och åt med ugnsstekta grönsaker och potatis. D ville ha jordgubbar till efterrätt men innan mamma hunnit diska bort middan och rensat dom så hade han somnat i soffan.  


De barn som vi lekte med i stugan i lördags är på samma dagis fast på en annan avd och bor inte så lång här i från, de vill att vi ska komma o leka i sommar!

Jag längtar till imorgon då jag ska o träna med Jossan och Linda! Hoppas det blir av!

Två på jobbet börjar sin semester nästa vecka, en av de hade sin sista arb.dag idag den andra imorgon. Jag bytte semester period och har kvar min till andra perioden....17 arbetsdagar kvar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0