Bure Bröllop


På fredag morgon körde jag till Falmarks flygplats för att hämta min bror med familj. De stannade några timmar och fick både lunch och mellanmål innan de for vidare till fällfors med morfar/farfar.
Lördag var vi bjudna på min kusins bröllop. Efter 11 år, hus och två barn tyckde de att det var dags att sätta på ringen;-D! Allt var planerat in i minsta detalj och dukningen var fantastisk. På borden fanns kritor och små pysselblock till barnen och i en liten vit ask fanns choklad dukat till alla.

Och efter mat, sång och lekar kom tårtan den fantastiska, eller sju till antalet om jag minns rätt.
Bröllops tårtorna har brudgummens syster gjort och de var jätte goda!

Idag är det söndag och vi ska på 50 års kalas. Det är Daniels farbror, nr två i syskonskaran som fyller år. Jo, fest hela helgen!
;-D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0