A. Vera och Vaccin

Eftersom jag inte känner någon effekt med Aloe Veran så har jag dubblat dosen på min morgonhutt. Nu kanske det ska sätta lite sprutt på systemet. Det var snart två veckor sedan, jag känner inget. Men jag kanske ska tillägga att jag varit förkyld i 4 veckor, det kanske bromsar de nyttiga "Aloe vera Jobbarna.

Idag på jobbet fick de som ville och hade tid gå till kommunhälsan och få vaccination mot A(H1N1) Jag hade egentiligen inte tängt ta den men nu blev det så....bara jag inte blir sjuk i helgen.  Här i Ske-å har redan många haft just svininfluensan, även på lillens dagis har det konstaterats....

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! Ja, tror att jag pluggat färdigt nu men man ska aldrig säga aldrig! ;-)

Kramis!

2009-10-29 @ 21:46:17
URL: http://miramaria.blogg.se/
Postat av: Yamahajossan

2009-10-30 @ 12:00:13
Postat av: Yamahajossan

Det blev ett tomt inlägg, ja! Så du är vaccinerad!!?

2009-10-30 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0