Sol, Simhall, och Suree!

Det här är en Lilja, Aloe Vera, den har jag fått av Jenny.
Och i morgon ska jag öppna den andra dunken med Aloe Vera
08.00 Skjutsade S till skolan så att vi skulle kunna ha bilen på vår lediga fredag
08.40 Intog Eddahallens barnpool med grotta och rutshkana. Vi hade hela poolen för oss själva i 30 minuter. Tog en fika och badade ännu mer.
11.00 Gjorde en snabb visit hos Jenny B.
11.20 Åt Tai-lunch hos Suree(f-n, jag glömde fota maten) Friterade kycklingklubbor och räkor, ris, sötsur sås och en liten stark taiwook med bambuskott. Kaffe och nogatgodisar, Mums!   
14.00 Hämtade S på skolan (Lille D var helt färdig och somnade i bilen) for till Brorsans jobb, Svensk Cater, för att hämta ett släp vi fått låna i helgen. Vi ska köra upp våra altanmöbler till Fällfors för vinterförvaring.

På söndag är det tänkt att vi ska ha kalas för Lille, Jossan och mormor Nyman.
Hoppas vi är friska då! Jag har varit förkyld i två veckor och hoppas att det snart är över. Och D känns varm ikväll.
Till Alla som ska dit: Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Moster

Det skulle ju vara kul o träffa släkten, det var ju så länge sen nu. Krama alla från mej!

2009-10-10 @ 10:44:37
URL: http://zitamatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0