Hemma med sjuk Daniel

Tar en kaffe till och tittar igenom gårdagens reklam. Plötsligt behöver jag en massa nya grejer!
ELGIGANTEN:
Laptop(min börjar sjunga på sista versen, när jag surfar på Facebook och skördar mina grödor eller serverar mat på restaurangen låser sej operativsystemet och jag måste starta om allt ihop)
TV Full HD LCD (Vi har fortfarande en tjockis, he he!)

JYSK: säng och madrass till Lillen, korgar till vantar och mösser i hallen.

COOP Bygg: Ny dusch, toa och tvättmaskin. Ja varför inte renovera hela badrummet!

Kanske skulle man ta en dusch i den gamla medan den finns kvar och ta på sig nå annat än pjamas en så här fin dag, det verkar ju bli sol!

Kram

Senare.......

Till lunch blev det Rårakor med bacon, morot lingon och philadelfiaost
    Tänkte baka en kaka men hade för lite mjöl så det blev en paj istället. En med banan, hel mandel och Disaronno. Daniel undrade var det var som mamma tagit ur ugnen.
Till middag planeras grönsakssoppa.

Nu ska vi bygga bilbana och gasa på lite!


Senare....

Städade i mobilen och hittade bilder från helgens kalas...
    

   


Kommentarer
Postat av: Mia

MMumsig Mat du gjort!

2009-10-16 @ 08:46:18
URL: http://miramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0