Ät upp ärtorna Sara!



  Så här såg det ut när en arbetare kände sig kreativ på lunchrasten.

Och så här blir det när det egentligen inte rymms i avsvalningsskåpet. Tur att det inte var sås i blecken!

Idag fredag, är jag ledig och hemma med lillen medan syster sitten på stan och äter en härlig sushi! Hade vare gott. Men för mig blir det nog nått från frysen. Det är ganska fullt där nu sen vi var på Willys igår och alla bär som jag fryst in. Vi har ju inte heller någon fullstor frys.
Jag har gjord en Laxmousse idag. Om den har stelnat kan jag äta det till lunch, ja, med kall dillsås och pressad potatis. Nästan lika gott som sushi....
    Det är nog tredje gången jag använder den här formen fast jag säkert haft den i 20 år
Jo, det blev några negerbollar också  !

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Vad gör du nu för tiden????

2009-09-24 @ 23:09:20
Postat av: Yamahajossan

Vad gör ni idag???

2009-09-25 @ 08:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0