Fredag förmiddag

Igår morse fick jag se det här när jag klev upp, vilka stora fötter min bebis har fått, precis som sin bror Johan!




Efter en promenad med Daniel på sin cykel runt runt grannhusen/bilaffärerna gick vi in och gjorde lunch. Det blev hemgjorda biffar med potatis, grädd-soyasås och finrivna morötter. Gelen åt Daniel upp så jag fick nöja mig med lingon, men det är ju också gott.


Nu väntar jag på att Läckra Chokladkakan ska svalna så jag kan hälla på glasyren innan den ska smakas till eftermiddags kaffet!

Imorgon ska vi på Leos, Daniel undrar om det finns kvar så jag ska visa honom.
 Jag längtar till tjejfesten som vi ska ha senare imorgon, det är många som anmält sig så vi blir många! Det kommer att bli så kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0