Sushi

 
En underbar helg, synd bara tt vi inte kunde fara på kalaset i Umeå och få tårta hos vännerna i Sävar :(
Daniel blev så snorig och har hostat halva nätterna. En som sovit konstigt nog, det är Sven.
Trotts förkylningen var vi mest ute i solen med grannarna och tog en cykel-promenad runt bilfirmorna. När vi kom in tog det inte länge innan Daniel somnade på bilmattan med en bil i handen.

 
Till middag gjorde jag en fisksoppa. Till den åt vi rostat bröd med kalles randiga på. 

Jag har börjat baka lite till kalaset och funderar på hur jag ska lösa problemet med den trasiga hushållsasistenten. Jo, den gick sönder igen och stå och riva en hel massa, ja jag vet inte om jag ska byta meny eller...och är ju fortfarande utan elvisp sedan några år. Jag kan ju alltid låna grannens... eh, det ordnar sig alltid.
En kaksort klar.
Undrar hur många jag hinner göra innan fika gästerna kommer?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Oj! Sushi igen!? Tokgott såg det ut! Å pizzan med, å plättan med! Ser fram emot ett kalas!! :-) PoK

2010-04-25 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0