Asch

Sitter och äter mina frukostmackor och läser bloggar. En om ett nytt liv i ny stad med familjen och renovering, en i ungdommen med studier och spindlar i duschen och en med stor sorg som försöker komma vidare i livet.
Jag tycker själv att det är så roligt när jag får kommentarer, så det är det jag försöker göra. Skriva något spontant, roligt eller tröstande. Något som jag tänker när jag läser deras egna tankar om dituationer som uppstår i deras liv.
Ibland skriver jag något som jag själv tycker låter riktig bra, men plötsligt är det borta och jag får inte riktigt till texten igen, typist! Jag försöker, men det blir inte riktigt lika bra som den första gången.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan, vad roligt att läsa ditt inlägg, glad blev jag! Känner igen mig i det du skriver om att det är svårt att skriva ner det man tänker, men oftast blir det bra bara det kommer från hjärtat!Kram

2010-12-04 @ 10:46:56
URL: http://sidenmark.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag tycker om dina kommentarer hos mig,dom är oftast väldigt kloka och tänkvärda..Kramar

2010-12-04 @ 12:30:23
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com
Postat av: Josse

Det är så roligt att läsa din blogg också Emma, du är duktig på att uppdatera du. =)

2010-12-04 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0