Dag 10

Vad hade på mig idag. Först pjamas när jag vaknade. Drog på min långa roströda kofta, gröna halsduk och rosa Helly Hansensockar så jag inte skulle frysa medan jag åt mina frukostmackor.
Sen bytte jag till underställ och tog på en jacka för att gå ut och skotta snö, sopa av bilen och sätta i motorvärmaren. Jeans och vinterkängor och min röda mössa tillkom när jag for en stund senare mot Hägglundsgatan för att bära kartonger en stund.

Nu sitter jag här i pjamas igen, barfota med en flease filt och ska se film på 4:an. M.I.3

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Jo tack för assistansen igår!



Synd att mr t jobbade idag bara. Jag och barnen har ägnat timmar i nya lägenheten och packat upp lite...



Nu är vi hemma igen och kanske fortsätter packa! :-)



2010-12-19 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0