Dag 2

Min första kärlek var Markus Hallström. Jag var 5 år och han var 7 år. Han gick i Jonthes klass. Det är så vagt så jag vet inte om det räknas. Han var älste sonen av tre till Maria som var Präst i Fällfors när jag var liten och hade "Barntimmen" i Församlingshemmet en gång i veckan. De flyttade snart till Linköping, tokigt va!

Nr 2 är Daniel Jakobsson, Finnträsk. Då var vi båda 6 år och gick i samma Förskoleklass i Fällfors.
 
.....tre år senare-
tänk så fel man kan minnas. Jag var så säker i skrivande stund. Hon hette ju inte Maria, men vem hette Maria?  en vikarie? kanske mamma vet? Det var ju fler som var engagerade i oss barn på den tiden.
Själv är jag född i Linköping kanske är det anledningen till att jag tog fel på Lin- och Norrköping
 
Och hur hittade du hit Markus, kan det vara så enkelt som att du googlat ditt eget namn?
Trackback
RSS 2.0