Dag 3

Mina föräldrar, mina underbara föräldrar!

Mamma som frågar hur det är och alltid får en att känna sig välkommen hem.
Rättvis och sträng, det måste man vara med 4 egna och 14 dagbarn. En matmamma, kanske där jag fått det ifrån. Hon sitter ofta i sin läshörna i fåtöljen som hon valt själv och löser korsord.

Pappas stora kramar och lugnande röst.
När han är ledig tar han en tupplur framför tvn eller går ut i trädgården, startar traktorn, skottar snö eller flyttar på en sten eller stock. Trädgårdsarbetet tar aldrig slut. Sen går han in och gör klart mammas korsord och hon fixar de sista orden i hans.

Tack för att ni alltid funnits för mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Klart ni får komma ! :D

Ja, det är i kyrkan på måndag, kl. 09.00 och sen är det en till gång 09.45.

2010-12-07 @ 19:54:19
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0