Dag 6

Min dag idag

Sov till 8. Daniel vaknade då och ville se tv, jag drog mig några minuter,  sen öppnade Daniel dagens kalender lucka. Han går till vägg-almanackan och kollan vilken siffra som kommer i tur och så letar han reda på den i kalendern och öppnar rätt lucka!
Jag sätter på äggkokaren och vatten, tar fram smör, bröd, yoggi, mjölk, julskinka, leverpastej och smörgårgurka. Tänder några ljus!
Äter mina frukost mackor och dricker mitt kaffe medan jag läser igenom ett protokoll från förra veckan. Tiden går och innan lunch går vi ut och leker med grannarna en stund.

Lunch: Trisspannkakor och rårakor med smör och sylt.

Daniel vill se en film som han inte sett förut, så jag sätter på The Grinch och vi ser tillsammans. Till det tar jag en kaffe med Nötbrownie och en lussebulle.

Sen promenad till Coop alldeles själv.

Nu har jag tänkt virka en stund innan jag börjar med fisksoppan som vi ska äta till middag med rostad Linnea limpa!
Senare väntar chips och julkalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0