Tjejmiddag

Tack för igår tjejer, det var kul!

Bortbjuden på Taimiddag med syster och nya vänner. Vatten, mat, tårta, kaffe och glass. Det blev mycket skratt och lite granatäpple på kinden, he he!
Jag tog inga bilder tyvärr men syster hade kameran med sig så den lär dyka upp några på webben ändå.

Daniel åkte med morfar o bussen till fällfors igår och senare idag ska jag hämta honom.

Jag sovde lite oroligt, väntade på att S skulle ringa efter skjuts.
Kl 3 inatt ringde han. 3.45 var jag i säng igen.


Var dej själv, de andra är redan upptagna

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Bra skrivet, det där sista! puss

2010-02-27 @ 13:49:18
Postat av: Yamahajossan

Du vi gillade filmen allihopa! Den var superbra! Rekommenderar! :-)

2010-03-01 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0