Körkort o Kaka

Mumskakan igen!


  Varmrätt: hemmbakad pizza med zatziki och grönsaker.

Vi har myst framför tv:n med frukost och varit ute i backen en stund innan vi gick in och år Pizzaresterna från igår. Nu blir det kaffe och kaka vid datorn medan Daniel tar ett bad i baljan. 
 Förra torsdagen var jag och hämtade ut mitt nya körkort, har alltså haft MC-kort i tio år, Tanten på posten sa att mitt gamla inte var giltit som legetimation och att jag skulle haft med mig passet eftersom datumet gått ut. Jag har inget pass med det sa jag inte.  Märkligt att ingen kassör lagt märke till att det var för gammalt. Men det är väl mest jag som ska skämmas som inte förnyat det i tid. Tur bara att det blev gjort innan jag förlorade körkortet.

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: VIKS

Oj va länge du haft kortet nu! och ajg som inte ens har börjat! haha. jag bara drömmer jag ;)

2010-02-12 @ 00:15:36
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0