Leos lekland



I söndags var vi på Leos lekland med Svea o Jennie, det var jätte kul! Barnen ville inte sluta leka, de hade knapt tid att fika och ville absolut inte hem efter 3 timmar med ständigt spring och hopp!
    
Bilderna är inte så bra men barnen hade inte lust med fotografering och jag hade inte kameran med mig. Telefonen fick duga. Precis när vi bestämmde oss för att fara hem upptäckte jag att mobilen var borta! Måste tappat den i bollhavet, använde den just innan och sen var vi ju bara där tills vi skulle fara. Alla barn och vuxna i bollhavet hjälpte till att leta, som att leta en nål i en höstack! men Duktiga Jennie hittade den! Tack Jennie! Du kan väl följa med nästa gång i.f jag tappar nått? Och så är du så rolig att vara med i rutchbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0