Nyårsafton

Suree bjöd på lunch igen och vi åt alla tillsammans
  
Jobbet gick snabbare än alla väntat och jag gick hem tidigt för att hjäpa Mr S med Nyårs middan.
Vi åt och gick ut för att tända smällare tillsammans med våra gäster och grannarna
Förrätt: Kräfttoast
Varmrätt: Ugnsmarinerad fläskfile, klyftpotatis, zatziki, ädelostsås, äppelsallad, grekisksallad och rödvinbärsgele.
Efterrätt: Vaniljglass med bär och kaffe 
Vi dukade för tre stora och tre små.
  

Tack syster för att ni kom och förgyllde min kväll!

Kvällen blev inte så lång, jag somnade på soffan kvart i tolv till rytmen av smällare som hördes från området söder om stan.

Gott Nytt År allihopa!


Kommentarer
Postat av: Annica

jag undrar hur stora dina två glas egentligen var om du somnade kvart i tolv:)Gott Nytt År..kram

2010-01-01 @ 23:58:53
URL: http://kolbengtsson.blogspot.se
Postat av: Emma

Som småbarnsmamma behöver man inte mycket alkohol för att kunna somna tidigt....Jag tycker att halv tolv var väldigt sent!

2010-01-03 @ 10:07:10
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0