Middag på Leos

Mötte Pappa och Daniel på Leos efter jobbet idag. Träffade Gabriel med föräldrar och en kompis, Sigge. Killarna hade så kul!
Daniel vill inte längre leka själv och frågar hela tiden efter kompisar, men de flesta är ju bortresta...(och mamma jobbar) Så skönt att Leos kommit till stan, oftast hittar han någon att leka med.

 
Det uppskattades när kusinerna var här och lekte! sen for vi och bada efter middan när jag kommit hem. Det var skönt i vattnet!
 
I söndags fyllde Maja 4 år och vi hade kalas i Fällfors. Det bjöds på tårta, jordgubbar, festis och glass. Efter fikat for vi på Playan. Jag fick mig en riktig simtur när jag försökte simma ikapp en badboll som plåste iväg. Det blev tungt att simma uppströms så det var bara att ge sig. Men barnen hade roligt, vattnet var skönt och solen sken!
Och vi fick surströmming till middag!

   I lördags var det Stugfest i Storsand, ett liten paradis i Bygdeträsk. Detta år körde jag hem för att sova istället för att tälta eftersom vi skulle vidare på kalas. Men det blev mycket sol, grillat, bastubad, träskbad och sång innan vi for hemåt!
  

I Fredas var på på leos med kusinerna en stund sen for vi till Rasmus och Oliver för att leka ännu mera :)
De bor i ett hus och har hästar, katter, fiskar och en hund
  

Snart är det helg igen och imorgon ska vi på restaurang med vänner :) Och Trästocksfestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0