Bilderna får tala


Det har hänt mycket som jag vill blogga om, jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. De nya skorna, grillfredag, bröllopslördag, maten, sjalen som faktist blev klar till bröllopet, sången vi sjöng, kompisarna vi fann eller grävskopsleken på gården.
    
Det nya drivpaket har kommit till KAWAN, snart blir det åka av! Ska bara monteras...


Fyra arbetsdagar till semester! Ti, on, to och konstigt nog en Söndag. Spännande med en stor extra leverans. Mat för en hel vecka till Burträsk.

Imorgon är det Sommaravslutning på Dagis med cirkus och dans runt Majstången! Bara det inte regnar!

Den här bilden hitta de jag i kameran, vad kan det betyda?

Middag:
Om man tar receptet på kasslergratäng, tar blandade korvar och bacon istället för kassler, tillsätter spenat och glömmer bort majonnäsen, då blir det så här om man serverar med broccoli, majs och riset brevid.
 
Gott det me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0