Studieresa

Fyra personer klev in i en bil kl 10 på torsdagen för att köra ner till Ljusdahl. 6,5 timmars resa.
  På väg i Peters bmw och kolla, Höga kustenbron!

   Flaskan stod still när jag försökte ta en bild men Erika han undan!
 Amal o Erika, lunch paus på Max i Ö-vik. Halva vägen kvar.
Till flickornas förtjusning stannade chauffören lite senare på Sundsvall-IKEA för en bensträckare. Så klart handlade vi lite grejer!
  ca Kl 19 var vi framme på hotellet, som faktist är ganska fint! men masageduschen var ett skämt, tre-fyra strålar ur varje munstycke. Men jag var ju inte här för massagen utan för att se Lasaretets produktion av kalla matlådor. 
Till middag fick jag grillad kyckling med risotto. Den var varm och super god!
ca 21.30 Sovdags.
HotellFrukost 7.30, Cuppochini, leverpastejmacka med smörgåsgurka, skinkmacka med gurka och tomat, ägg, fil och mysli(flingor, solrosfrön, linfrön, valnöt, havregfryn) Mums!

Studiebesök 8.30-12.00 
Synd att jag inte tog en bild på hur fina vi var under besöket med deras arbetskläder på, he he!

 En sån här maskin har vi på mitt jobb med fast lite längre.
Vi fick en ostmacka och kaffe vid 10 tiden medan Maria svarade på våra frågor.
Tack vare den mackan klarade vi oss ända till Sundsvall där vi stannade på en mack för att ta en sen lunch.
  Solen sken även på hemresan.
Tog en bild på en sovande Erika, visst är hon söt!
Hemma i hallen plockade jag fram lite IKEA grejer till Daniel som blev helnöjd över sköldpaddan Och alla de andra fingerdockorna, trä lastbilen och korgarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0