Balans

Jag gjorde en avslappningsövning efter maten, det var lite svårt att konsentrera mig på rösten, tankarna for iväg åt annat håll. Var mycket lättare igår på kursen och på spikmattan när jag skulle sova. 
Det har varit en långsam dag idag, utom när jag skulle fara o handla lite mjölk o schampo, då tog jag kawan för att få lite balans och inte kan jag välja den långa kön när jag shoppar express B)

Det är ju aldrig kö där :D

Är det kö när en enda person betalar före mig? 

Vi sitter i soffan och ser en gammal Batman film, kommer ni ihåg de scener då Batman o Robin klättrade i rep uppför väggar och man kan se att mantlarna är uppspända med snöre så det ska se ut som de hänger neråt,  he he .)
Det är mycket "Bat-ord" som "batladder" när de ska klättra ner från "bathelekoptern" med "bat-autopiloten" på.
Daniel tycker att kattkvinnan är fin.

Nu är det dags för pjamas och nattvila, en jobbardag kvar till helg och missa inte bytardagen på Travet på lördag!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag försökte också göra avslappningsskivan men jag hade en hund som kom och ville ha lite uppmärksamhet. Jocke på träning så jag kanske får göra ett försök att låsa in mej nånstans när han kommer hem och kan distrahera hunden. =)

2010-09-08 @ 21:02:10
Postat av: Marcela

Vilken tid är bytardagen på travet?

2010-09-10 @ 13:23:08
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0