Så blev dagen


Som vanligt på min lediga fredag har jag har kört dammsugare och tvättat. Sen for vi på Leos lekland, lekte och åt lunch där. När vi kom hem hade inte Daniel lekt färdigt så då gick vi in till Svea en stund.
Innan det var dags för att gå in och laga middag for jag till Linda för att hämta mina doftljus och Daniel fick leka med Colin o Sebastan.

Nu har vi ätit middag och jag har gjort min avslappningsövning. Det gick inte så bra för Daniel ville vara med men han kunde inte ligga stilla, jag antar att det var "kan inte vara stilla för då somnar jag", men det är ju därför jag vill göra det ofta, då gör det inte så mycket om jag inte lyckas varje gång.

När jag körde hem från Vikmyran körde jag en omväg genom Sjöbotten och Gamla Falmark, nu ska jag kolla eniros karta och se hur jag körde...

...dags för lillkillen att byta till pjamas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0