Så ja...

Nu ser jag slutet på kartong-röran. Bara några enstaka kartonger kvar att packa upp, men vi behöver en hallmöbel att lägga saker i. Har redan sett ut en på IKEA, men vet inte när vi kan åka...kanske har jag tur på Blocket

Ikväll har jag rensat lite i förådet. Slängt gamla saker och samlat barnkläder till Lövångers nya flyktingbarn. Lite leksaker ska jag nog också kunna få ihop!

Jag ser fram emot morgondagens arbete och träffa alla på jobbet igen! Vi ligger bra till och det känns stresslöst, och härligt!

Solen sken över Norrland idag!

Kommentarer
Postat av: Linda Forsman

Jag skulle oxå behöva åka till Ikea =) kanske kan hitta nån dag å åka tillsammans om du vill ?!! kram

2011-01-12 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0