Fyndat och Firat

Lördag:
Kände för en lugn dag ensam. Pojkarna skulle iväg på Plåtsvängen i Fällfors SDC och jag skulle kurera mig (förkyld) med ensamhet och stillhet, men racet var inställt och de kom hem tidigare än väntat. Bilen blev alltså ledig så då begav jag mig till Bytardagen på Travet. Behövde bara vantar och kanske ett bar täckbyxor men gjorde många bra fynd!
 
Overall(alltid bra med en extra) 50 kr
2 par vantar 5 kr st
Vinterskor, skinn, typ "bondeförbundare" 40 kr
En långärmad tröja med tufft tryck, det duger ju inte till grabben annars! 10 kr
2 gamla pc spel 5 kr st, som tyvärr inte var kompatibla till vår dator...antagligen för gamla helt enkelt
1 film 5 kr
1 film med "Mora Träsk" 5 kr, ska bli kul att se :)
1  vindjacka med tuffa färjer, gul/svart som hojen ;)
Täckbyxor
Jeans och jeansshorts
 
När jag for var det fortfarande mycket kvar, klädhögarna verkar bara växa högre för varje år som går.
 
Till middag bjöd farmor och Mr M in sig, och det var ju trevligt!
 
Söndag: Simskoledag och
storbarnen har varit här och firat sin far :D
 
Gäsp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0