Planteringshelg

Torsdag satte grannarna och jag ut tomater, paprika och gurka i växthuset som fått gro inne. Jag fick en rolig födelsedagspresent, ett tusenbitars pussel! Mellan bakning, mat och trädgårdsarbetet här så har jag fått ihop en del bitar. Igår satt jag ute i solen med pusselmattan.

Bilder från mina föräldrars trädgård.
   

Bäcken hos morfar som Daniel gärna leker vid, den har alltid mycket vatten på våren.


Ikväll ska jag sitta barnvakt hos min bästa syster som ska ut och ha riktigt kul. Hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och kul hade hon!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-25 @ 23:06:35
Postat av: Jossan

Så klart!!!!!!!!!!!!!!! Tack för passningen!

2009-05-25 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0