Möhippa

Jag hoppas alla mår bra idag efter en heldag med den blivade bruden!
Hon blev bjuden på bussresa till kanotudden där hon fick tävla mot oss i olika grenar. Där blev det också Lunchmackor, kaffe och kaka, men det blev lite kallt för de som inte tävlade hela tiden så maten intog vi i bussen. Sen vidare till centrum. På Make up store såklart, skulle bruden få en sminkning. Och till sist gick vi till middags och festlokalen där hon fick sina tävlingspriser.

Vi gjorde sushi och taiwook
Kul för de som varken rullat ris eller smakat förut!


Åså äntligen det som jag längtat efter, efterrätten!


Kommentarer
Postat av: Therese Samuelsson

Sååååå underbar dag det var!

Jag skulle göra om det i morgon igen om jag fick möjligheten...

Tycker så mycket om dig!

K R A M från den blivande...

2009-11-03 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0