Fredas film

Va det är lyxigt att ha en Tai Kock på jobbet. Hon lagade lunch till alla på torsdagen och resterna fick jag ta hem, dem åt vi till middag i dag.(bilden jag tänkte blogga blev inge bra)

Ja, så var det helg igen med mysfrukost med D framför tvn.
Han ville inte göra något särskilt när jag frågade honom i morse, så vi har bara tagit det lugnt hemma förutom när vi var o handla.
Jo, jag har ju kört lite pilates och putsat 4 fönster också medan lillen tog en eftermiddas lur, så nu är det fyra kvar till en annan dag.
 
Tänkte börja sticka en mössa på nästa syjunta. Jag har fått ett mönster av syrran som jag hittade i en låda idag när jag rensade gamla papper

Till Fredas filmen på Disney som var Pinoccio åt vi "svenska naturchips dill och gräddfil". D tyckte att filmen var jätte bra, chipsen ville han inte ha.  

  Tågbanebygget förra helgen.

Imorgon blir det trevligt sällskap till middag, ser fram emot att få främmen! 
 


Kommentarer
Postat av: Nea

Nea skickar en stor kram till Daniel! :-) Snart ses vi, säger hon (på bröllopet i november)! :-)

2009-09-27 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0