Bada bastu med brudarna

Oj oj, aj aj, Det känns att jag lever. Idag blir en skön dag i soffan. -20 ute och nästan lika kallt inne.

Gårkvällen fylldes med mat, jordgubbar, dricka, gråt, nakna brudar och mycket skratt!

Att ta kort varje timma gick inte så bra, varför ska tiden gå så fort när man har roligt!
  
   
    
Brolle hade spelning på stan och det var inte helt lätt att få bord någonstans med till slut så fick vi mat och trevligheterna kunde börja:) För mig blev det inget nytt utan ett säkert kort. Sovlaki(grillspett med zatziki och pommes)

Oså har jag skön träningsverk i magmusklerna!


Kommentarer
Postat av: Josse

jo jag lever och det känns, ska ta en titt sen om dina grejer finns här nånstans =)

2010-02-20 @ 11:14:55
Postat av: Emma

Min mössa? hade jag den på när jag gick natt?

2010-02-20 @ 20:53:04
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0