Mera snö

Saturday night fever på tv. Jag tänkte att jag ska se den för första gången. Bloggar i reklamen, inte min sorts film.

Kände verkligen för att lämna huset några timmar idag men...utan bil kommer man inte så långt. Vi roade oss med att Spela flera spel, skotta snö, fika och bygga tågbana, till slut blev det Leos lekland. Daniel tycker om att leka, hoppa och klättra och så var Victor där :)
-Min bästa vän: sa Daniel
Tur att det ligger så nära.-) och att de har så gott fika! När jag bestämde att vi skulle gå hem och fixa med middagen, så ville han också det. Det har aldrig hänt förut. Men han orkade inte äta någon midda utan somnade i soffan före 18, så det blir säkert nattamat för honom. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli så mycket att jag också får gå o sova.


Känner att jag ätit alldeles för mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Tack för att du kom igår!

2010-02-09 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0