Familj

Ett oväntat telefonsamtal av en nära släkting fick mina ögon att bli fuktiga. Så roligt att han ringer till oss när han behöver hjälp och att vi kan hjälpa honom.

Mamma ringde också idag, älskar dej mamma!

Just nu är barnen sysselsatta med Linneas pyssellåda. Lim, glitter, bokmärken, stansar hjärtan och stjärnor, klistermärken och paljetter. Så roligt för stora och små!

Jag har nu en After eight kladdkaka i ugnen, så snart kommer bilden också!

...... tänker på syster varje gång jag bakar en kaka...jag blir lite nostalgisk och tänker på de tider då vi var här tillsammans utan barn...kanske kunde vi åka ner någongång med bil och barn och hyra en stuga eller bara en natt utan barn och gå på stan med Maria!

Jätte GOA Maria, som fick jobb lagom till jag kom hit. Hon vill oss alla så väl och vill att vi ska ha roligt här och samtidigt är hon nervös för det nya jobbet som sköterska på Uppsala akademiska sjukhuset. Men det fixar hon!!

Suck! va tiden går fort när man har roligt! Ikväll åker vi hemåt med tåg och har då varit borta en vecka, redan!


Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

All about steve... en sån där film man blir halv lycklig av! sen lite sentimental... bra film!

2010-06-04 @ 21:52:02
Postat av: Mia

Vilka fina bilder du tog här nere! Vi saknar er! Hoppas vi ses snart igen! Många bamsekramar till er från oss. :-)

2010-06-11 @ 07:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0