IKEA O kalas

Ja ha, då var det dags att uppdatera, men bara för att jag vill!
 Började dagen med lite montering av nya möbler och krokar

Idag har vi haft en underbar dag hemma på altan med fika, godis och Daniels syskon. Jag kan inte blogga fikat, då vet ju de andra vad de ska få nästa helg, eller är det bra att fresta kanske?
  Några fina presenter av Emelie o Johan, Tack! :D
 
  
En smyg bild på grävmaskinen som var här förra helgen och barn som leker snällt en tisdagkväll. 


MOT IKEA
   Thess, jag, Jossan, Gabriell och Charlott  Kanske det bästa av allt, Ssssushi :)
Jag tycker att dagen gick aldelesför fort och är lite besviken över sortimentet, en del saker saknades och en del glömde jag leta efter, suck! måste dit IGEN och Igen och igen!
   Gab, Joss o jag.

Imorgon är det arbetsdag, det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Lundberg

Varför ska alla mina underbara kusiner vara så mycket äldre än jag? ;) Haha, men ni är bara bäst i alla fall och alla kusinbarn, småttingarna är bara för gulliga! <3

2010-05-16 @ 21:39:51
Postat av: Emma Ö

Tjing! Tittar in här ibland...det är så kul att läsa bloggar! Grattis i förskott förresten, jag vet ju att du fyller år snart! /EÖ

2010-05-16 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0