Grattis Jossan!


Igår när vi skulle handla passade Daniel på att köpa något för hundringen som han fått av mormor, han visste precis vad han ville ha. Inte godis eller glass, nä, en trailer med bilar!

Använde faktist min andra elvisp igår för första gången. Tog ett pizza recept från Jossans blogg och började baka. Det är så bekvämt med en visp som klarar stå själv medan man tillsätter mer mjöl. Kanske är det den goaste hemmma-pizza jag gjort. Till den gjorde jag en zatziki. Nu blev du väl överraskad! Jag gillar zatsiki och gör det ofta!

Idag åt vi resterna till lunch när Mr M och farmor kom på besök. Mr M är inte så förtjust i pizza men den här tyckte han om, så kul!

Ikväll har vi varit till Vikmyran och lekt, ätit kladdkaka-pepparkaka, mmmh, gott!
Nu sover killen sött efter en dag med lek med vänner och stoj i familjebacken på Tjärnvägen

Hoppas du fick en fin födelsedag syster och krya på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0