Regnig helg

Man vill ju inte bara sitta inne för att det regnar...

Bytardag i Bureå: Vi behövde inget egentligen, men jag tog Daniel och for dit ändå, kul att komma ut och träffa lite folk. Daniel hittade en fin bil och jag hittade en extra overall och fodrad regnjacka med luvan kvar(den jag köpte sist hade borta luvan)Och en liten present till en blivade mamma.
Daniel hittade en lekpark också(den var inte till salu :) )
     
Vi ville inte fara hem direkt så vi åkte förbi hos till min morbror och moster. Där fick vi kaffe, saft, kex och kakor!

Lunch hemma: Rester

Fika på Stigs med Tjärnquist, Fredriksson och Södermark

Efter det körde vi till Holmgrens för att leka en stund innan
middag: hembakad Pizza med tzatziki!
 
Duktig kille hjälper mamma kavla degen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0