Någon förändring?


Vi har lagt om kosten och detta har hänt:

Jag är inte hungrig, inte sugen på socker, inte trött, jag har inte ont någonstans. Jag sover gott och har förlorat några kilo i kroppsvikt utan att träna. Överlag så är det oförändrat

Min sambo hade värk, svåra sömnstörningar, diabetes, astma och övervikt. Han har gått ner 9 kg utan att träna, börjat sova hela nätter, värken är borta, blodsockervärdet är bra och han äter inte längre medicin för astman och diabetes.

Till lunch idag gjorde jag biffar på färs, ägg, grädde, salt och peppar. Till det åt vi sallad, bonjour med svamp och persiljesmör. Sen blev det jordgubbar med grädde. Daniel ville ha nudlar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0