Sista semesterdagen

I natt kom ett härligt regn. När jag trodde att det inte kunde ösa ner mer vatten så kom det ännu mer. Luften rensades och det var skönt att andas den i mörkret från balkongen. Det är mörkt i Norrland också nu på nätterna.
 
Vi tog en "buffet coffe" ute på terassen efter frukost, inte lika varmt längre, vi fick ta på oss jackor när solen gick i moln.
 
I morgon ska Daniel tillbaka på fritids och jag ska jobba. Undrar vem som ska få släppa in mig, jag har ju ingen nyckel! Jag är inte ledsen över att semestern är slut. Jag är mättad på sol och det är skönt att vara inne en stund. Det är spännande att gå tillbaka på jobbet. 
 
Cyklade förbi hos Natty, Martin och lille Kim efter lunch. Vi fick kaffe och choklad och en skön stund på deras frodiga uteplats!
 
Nu ska jag baka en plåt fröknäcke och en långpanna med Linnea limpa/sirapslimpa, men jag ska prova med creme fraiche istället för fil. Då blir den nyttigare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0