Norran lördag

..läste jag om Maria Forsling som med en ny metod blivit fri från sin pollenallergi. En behandling som man bekostar privat, kan ju vara värt om man verkligen har problem.
men...
Hon skulle bara veta att hon förmodligen hade gjort samma hälsoframgång om hon ställt om sin kost och helt gratis(man ska ju ändå äta) Jag undrar om hon provat?
 
Denna framgång har även min sambo gjort, men utan mediciner eftersom dom bara gjorde honom sjukare. Denna vår var verkligen full av pollen och han hade inga besvär alls helt utan mediciner.
 
Och han är absolut inte ensam om att bli frisk av LCHF
 
Varför är kosten det sista man tänker på?
"Nä, ta medicin så mår du bättre! och så tjänar jag ju pengar på att du inte blir frisk. Ät socker och köp diabetsmedicin så ordnar det sig, sen kan du ju banta med mina bantningspiller. Jag kommer att bli rik!"
 
Jag är upplyst och jag ser nu hur "etablisemanget" jobbar. De vill inte att vi ska bli friska, bara lindra symptomen, då tjänar de ju inga pengar på sina medicner. De ville t.ex att sambon skulle ta medicin i.a.f trotts att de inte skulle göra någon verkan. Så onöding!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0